Google AdWords

Bovenaan in Google met een AdWords campagne

Wil je de garantie hebben om bovenaan in Google te staan en direct extra traffic te genereren naar je website? Kies dan voor een AdWords campagne. Een AdWords campagne kan uiteraard ook worden opgezet naast het SEO-traject, voor een nog dominantere positionering in de zoekresultaten. Een AdWords campagne biedt vele voordelen:

– Advertenties worden altijd boven de reguliere zoekresultaten getoond;
– Stel zelf een maandelijks advertentiebudget in;
– Betaal alleen zodra er wordt geklikt op jouw advertentie;
– De advertenties zijn alleen zichtbaar voor jouw doelgroep.

Een succesvolle AdWords campagne zet TrafficTree als volgt op:

  • ­Uitvoeren van een zoekwoordenonderzoek;
  • ­AdWords campagne opzetten;
  • ­Campagne onderhouden en optimaliseren.
Meer info? Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op binnen 24 uur.
TrafficTree gaat te allen tijde zorgvuldig om met je gegevens.

AdWords proces

Hoe ziet het opzetten van een AdWords campagne eruit?

Zoekwoorden onderzoek uitvoeren

Voordat de campagne wordt opgezet, moet eerst het zoekgedrag van je potentiële klanten onderzocht worden. Zodra we in kaart hebben gebracht welke zoektermen jouw doelgroep gebruikt in Google, kunnen we de campagne daarop afstemmen.

AdWords campagne opzetten

Cruciaal voor het opzetten van een succesvolle campagne is het structureren van de campagne in verschillende advertentiegroepen. Iedere advertentiegroep koppelen we aan specifieke zoektermen, een landingspagina en een passende advertentie. Dit houdt de campagne niet alleen overzichtelijk, het biedt ook inzicht hoe ieder afzonderlijke advertentiegroep presteert.

Campagne onderhoud en optimalisatie

Meten is weten. Door de campagne maandelijks te onderhouden en te optimaliseren, kunnen we het maximale uit de campagne halen. Het doel is om de campagne zo rendabel mogelijk te maken met het gereserveerde advertentiebudget.